Vitamin Subscription

månads

PRENUMERATION

Beställ en månads-prenumeration av våra vitaminer och du erhåller 15 procent rabatt! Det är enkelt – handla från produktsidan genom att klicka på knappen "PRENUMERERA" och välj leveransfrekvens. Lägg produkten i din varukorg och fortsätt sedan att handla eller gå direkt till betalning!

CLICK "SUBSCRIBE" FROM PRODUCT PAGE
SAVE -15% ON YOUR VITAMINS
CANCEL ANYTIME

premenuera & vi

SKÖTER RESTEN

Vi vet att det kan vara lätt att glömma att beställa sina vitaminer när de börjar ta slut! Det är därför vi erbjuder möjlighet till en månad-prenumeration som vi skickar ut till dig månadsvis eller med önskat intervall. Goda dagliga rutiner med vitaminer kan få upp ögonen för andra goda dagliga vanor som som på lång sikt skapar god livskvalitet.

 

FAQs

HUR LÄGGER MAN TILL FLERA PRODUKTER TILL SAMMA PREMENURATION?

Om du vill ha mer än en produkt i din prenumerationsbeställning kan du fortsätta handla och välja andra produkter på samma sätt som beställningen (se instruktionerna ovan).

ÄR DET MÖJLIGT ATT HA OLIKA LEVERANSTIDER FÖR OLIKA PRODUKTER?

Ja, du kan välja en leveranstid per produkt medan du lägger till produkten med en prenumeration i varukorgen. Du kan också redigera leverans- och faktureringstid från länken du hittar i bekräftelsen eller genom att kontakta oss aarja@aarjahealth.com

HUR MYCKET KOSTAR FRAKTEN PER BESTÄLLNING?

I Sverige, Finland och Norge är frakten 6,95€. Vi erbjuder fri leverans på alla beställningar över 30€ i Sverige & Finland och fri leverans på alla beställningar över 60€ till EU och Norge. Läs mer om fraktkostnader från here.

KAN JAG KOMBINERA PRENUMERATION OCH ENGÅNGSKÖP?

Ja, det kan du. Du kan välja mellan prenumeration och engångsköp separat på varje produktsida.

HUR KAN JAG GÖRA ÄNDRINGAR I MIN BESTÄLLNING?

 När du gör en prenumeration får du en e-postbekräftelse som vanligt - från länken i ditt e-postmeddelande kan du redigera eller avbryta din beställning. Du får alltid ett meddelande till din e-post innan nästa leverans och det finns även samma länk för att redigera din beställning.

Men om du missade en länk eller vill redigera eller avbryta din beställning kan du också kontakta vår kundtjänst genom att skicka ett e-postmeddelande till aarja@aarjahealth.com

KAN JAG ÄNDRA LEVERANSTID?

Ja, du kan göra det från länken i ditt e-postmeddelande (e-postbekräftelser). Du får alltid ett meddelande till din e-post innan nästa leverans och det finns samma länk för att redigera din beställning.

Men om du missade en länk eller vill redigera eller avbryta din beställning kan du också kontakta vår kundtjänst genom att skicka ett e-postmeddelande till aarja@aarjahealth.com

HUR KAN JAG AVBRYTA MIN BESTÄLLNING?

 

Du kan avbryta din beställning via länken i ditt e-postmeddelande (e-postbekräftelse). Du får alltid ett meddelande till din e-post innan nästa leverans och det finns även samma länk för att redigera eller avboka din beställning.

Men om du missade en länk och vill avbryta din beställning kan du också kontakta vår kundtjänst genom att skicka ett e-postmeddelande till aarja@aarjahealth.com

no more empty jars of your Nordic essentials!